Reklamacje

  

1. Reklamacje rozpatrywane są w trybie przepisów ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. 2002 Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.)

2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres: FIRST CLASS FOOD Monika Czyżewska-Wośkowska, Konopnica 90H 21-030 Motycz  lub info@firstclassfood.pl .

3. Sklep Internetowy FirstClassFood.pl zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

4. Sklep Internetowy FirstClassFood.pl nie jest producentem Towarów.

   

Zwroty i prawo odstąpienia od umowy

  

1. Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy sprzedaży w terminie do 14 dni kalendarzowych od jej zawarcia bez podania przyczyny, pod warunkiem złożenia rezygnacji w formie pisemnej za pomocą poczty tradycyjnej na adres: FIRST CLASS FOOD Monika Czyżewska-Wośkowska, Konopnica 90H, 21-030 Motycz lub poczty elektronicznej na adres info@firstclassfood.pl. Nie dotyczy to towarów, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu.

2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

3. Klient może odstąpić od umowy na zasadach określonych w ust. 1, jedynie, gdy towar nie został otwarty, ani zniszczony.

4. Towary muszą zostać zwrócone w stanie niepogorszonym, a ponadto zapakowane w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

5. W przypadku odstąpienia od Umowy, o którym mowa w ust. 1, otrzymana przesyłka zawierająca towar powinna zostać zwrócona do Sklepu w stanie niezmienionym, na koszt Klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej na adres Sklepu Internetowego w terminie 10 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, przesyłka musi zawierać paragon lub fakturę wystawioną przez Sklep Internetowy.

6. Zwrot pieniędzy nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 10 dni w następujący sposób:

a) na rachunek karty kredytowej, z której nastąpiła płatność – w przypadku płatności kartą kredytową;

b) na rachunek bankowy, z którego nastąpiła płatność – w przypadku płatności przelewem za pośrednictwem systemów płatności elektronicznej lub przelewem bankowym.

7. Sklep Internetowy zastrzega sobie prawo dochodzenia roszczeń odszkodowawczych na zasadach ogólnych wynikających z kodeksu cywilnego, w przypadku poniesienia szkody w wyniku nie wywiązania się przez Klienta z wynikających z przepisów prawa obowiązków na nim ciążących, m. in. w związku z odstąpieniem od umowy, w szczególności w przypadku zwrotu przesyłki z towarem w stanie zmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.


Newsletter

Serwis korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.